onsdag 25 november 2015

Julklappsönskningar 2015

Mindre än en månad till jul vilket betyder att det är hög tid att börja inskaffa årets julklappar. Själv har jag redan börjat köpa de första klapparna och många har jag också redan på det klara vad jag skall köpa. Kanske det här är året då jag inte kommer få någon julstress över huvud taget?! Jag satsar på det i alla fall... Ifall någon vill ge en klapp till mej eller mina barn så är här lite ideér på vad vi kan tänkas önska oss. 

Julönskningar 15

Jag önskar mej fortfarande en Kitchen aid. En skön yllepläd i grått till soffan skulle jag också vilja ha. En vit String Pocket hylla står HÖGST upp på listan. Likaså Enjoy Candles. Ansiktsserum, marockansk keramik och armband från Sophie by Sophie tackar jag inte heller nej till.


Hubbes önskelista

När man frågar Hubbe själv vad han önskar sej så säger han "Stooor båt" eller sjörövarskepp. Det här ovan i trä tycker jag var fint! Playdoh-maskin man trycker på önskar han också, vår pilipali-version från Tiger gick sönder nästan direkt. Spel och pussel är också pop. Liksom böcker, Brio tågbana och duplo. En radiostyrd Blixten McQueen skulle nog göra honom salig. Och ett paraply skulle vara kul (fast jag hoppas ju nog på en vit jul och inte en regnig). 
Lillasyster

Lillasyster behöver inte egentligen några julklappar alls, hon är för lite för att förstå konceptet. Men om man vill köpa något till henne så är kläder alltid bra. Storlek 74 är nästa storlek om man köper på växten! Livly-rosetter önskar hon sig också. En liten kaninlampa skulle vara söt. Lifefactorys glasflaskor har jag hört gott om. Namnpallarna i trä är superfina. Liksom Rosettknaggen från Svenskt Tenn. Mailegs kaniner är också söta tycker jag.

(Inlägget innehåller affiliatelänkar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar