söndag 13 september 2015

Utfärd

Utfärdsmålet: Angry birds parken på Storåkern
Vi gjorde en liten kvällsutfärd hela familjen igår kväll och packade in familjen och körde till Angry Birds parken i Olars. Maken och Hubbe har tidigare testat den i Oittans men den här var ny för oss alla. Och det var nog succé. Hubbe klättrade och rutschade så duktigt. Mitt Mammahjärta knep till lite när han var så duktig. Jag kan inte fatta att han redan är så stor och kan så mycket. Lillasyster var vaken hela tiden, men hölls nöjd i vagnen och famnen som tur. Maken och jag turades om att klättra och rutscha tillsammans med Hubbe och jag måste erkänna att jag tyckte det var riktigt roligt. Klätterställningen var verkligen enorm med flera olika stegar, hiss att åka ner på, fyra-fem rutchbanor, broar och rör. Helt klart värt utflykten! Till näst måste vi testa den i Alberga.

Klättra, balansera och rutscha. Helst själv, men med en vuxens assistans i närheten för säkerhetsskull....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar