lördag 12 september 2015

Tankat energi

Fastän jag sagt att man inte skulle hämta gåvor så fick jag flera ändå! Bland annat dessa supervackra rosor av min blivande svägerska.
Idag har jag tankat energi för kommande intensiva dagar med mina små sötnosar. Jag har nämligen varit iväg helt själv halva dagen och firat min 30-års dag med några av mina finaste väninnor. För tredje året i rad ordnade jag födelsedagsbrunch på stan, lätt koncept för mig då det inte krävs annat än en bordsreservation. Denna gång var vi på Klaus K, riktigt gott, men jag hade kanske väntat mej ännu lite mer för det höga priset. Jag är nog verkligen så lyckligt lottad som har så fina vänner i mitt liv. Vänner som verkligen gör mej glad i magen och som ger mej massor med energi utan att göra något mer än att vara sej själva. Nu orkar jag snyta snornäsor och vagga skrikig sötnos hur mycket som helst igen känns det som. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar