onsdag 30 september 2015

Ny kokbok

Jag beställde en ny kokbok från adlibris här om dagen. Leilas the Fresh Foodie. Hon har ju sadlat om från bullabak och cupcakes till närproducerad superfood. Just var jag också vill göra. Och boken är så inspirerande. Speciellt efterrätterna, som alla är utan raffinerat socker och mjöl. Jag har lust att testa allt. Äppelkakan testlagades redan och den är god! Så mycket bättre att kunna äta godsaker med gott samvete. Det här var just vad jag behövde för att få behövlig inspis inför höstens matlagning och pepp för att äta hälsosammare!
Leila kan nog det här med att göra fina inspirerande kokböcker. Boken är så snygg med härliga bilder från hennes hem och söta barn.
Det är länge sedan jag köpt en kokbok. Googlar det mesta nuförtiden, men den här är jag så glad att jag köpte!

(Inlägget innehåller affiliatelänkar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar