onsdag 2 september 2015

Lyxlunch

Den senaste månaden har jag varit sällsynt dålig på att orka fixa lunch åt mig själv. Speciellt de dagar som Hubbe är på dagis blir det lätt så att jag bara äter typ smörgås, knäckebröd eller yoghurt till lunch. Inte så bra. På lunchfronten vill jag absolut försöka skärpa till mig nu i september. Med hjälp av enkla sallader, kanske någon soppa och en strävan efter att det blir över en portion till mig från föregående dagens middag, så borde det nog inte vara ouppnåeligt. Idag lyxade jag dock till det lite extra och tog med sushi hem från köpcentret efter min lilla shoppingrunda. Så gott! 
Lyxigheten minskades dock lite av att jag samtidigt som jag åt måste ha Lillasyster i knät. Hon vägrade nämligen sitta i sittern eller ligga i gymmet just då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar