måndag 21 september 2015

Höstgarderoberna

Även om det inte är allt för kallt ute ännu så är det nog höst i luften. Mina sommarkläder ligger envist kvar i min garderob men imorgon skall de nog städas bort. Istället blir det höstkläder. Jag älskar hösten klädmässigt. Varma tröjor och stadigare skor är härligt och betydligt bekvämare än ballerinas och t-skjortor man måste dra in magen med. Hubbes garderob är redan städad inför hösten och han har också fått en hel del nya plagg eftersom typ allt blivit för smått i sommar. T-skjortsbodyna, solhattarna och sommarklänningarna har också fått flytta ut ur Lillasysters klädlåda och istället klär jag henne gärna i långärmade klänningsbodyn, strumpisar och koftor. Så här ser inspisen ut för vår klädhöst i år!

Höst-Hubbe

Hubbe och jag gillar mörkblått och bekväma plagg. Skor med tarraband är lättare än med snören. Softshell, vindfleece och polarn och pyret gillas ockskå! Hubbe skulle nog älskar t-skjortan med traktorer på... 
Lillasyster

Lillasyster klär jag gärna i plagg med öron på huvudet, fjädrar, ränder, rosetter, prickar och nyanser av grått och rosa. Tyvärr har hon inte ännu tillräckligt med hår för att en Livly-rosett skall hållas på men så fort det går skall hon ha rosett typ varje dag!
jag

Och så här ser jag gärna ut i höst. Sköna jeans, amningstopp och odd molly kofta. Den rosa väskan är ursöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar