onsdag 1 juli 2015

Åka buss med två barn

Har återigen känt mej som supermorsa idag. Barnen och jag åkte nämligen in till stan med buss för första gången. Och det gick hur bra som helst. Lillasyster sov hela vägen, både in till stan, under vår runda på stan och sen ända hem. Hubbe tycker det är superspännande att åka buss så han var nöjd han med. När vi skulle iväg så var den första bussen som kom, typiskt nog, full. Men utöver det så gick bussåkandet mer än bra tycker jag. Breezy-suffletten fick också komma på idag. Den verkar superbra! Jag är nog riktigt nöjd med vagnen överlag. Den är så lätt att skuffa fast man har två barn och en massa grejer i den. Jag klarar till och med av det med en hand om det behövs. Min mugghållare är också perfekt. Varför skaffade jag aldrig en sådan till förra vagnen?! Idag hade jag vattenflaska i den. Och det behövdes. Även om vagnen rullar som en dröm så är min kondis så i botten att jag var svettig som bara den när vi kom hem. Kanske vagnpromenader sen också kan räknas som träning....
Världens finaste barn åker buss i världens bästa vagn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar