tisdag 9 juni 2015

Lillasysters garderob

Även om jag skulle ha varit exakt lika överlycklig om Tvåan skulle ha visat sej vara en Lillabror så måste jag ju ändå erkänna att det är lite roligt med en flicka. Speciellt då det kommer till kläderna... För även om det är roligt att shoppa killkläder också så är det inte riktigt samma sak. Utbudet är dessutom mycket mindre än på flickavdelningarna. Ofta är inte heller färgerna som finns till småkillar alls tilltalande enligt mig. Men små klänningar, volanger, spets och små rosetter är jag väldigt svag för... Och nu får jag äntligen shoppa loss på min favoritfärg ljusrött. Stackars Lillasyster kommer säkert avsky rosa sen när hon blir äldre på grund av mig!

Babyshopping

Ja tack till alltihop. Jag gillar mest rosa, grått och marinblått då det kommer till små flickkläder. Genom att klicka på collaget ser du varifrån produkterna kommer.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar