onsdag 17 juni 2015

Dagens

Finaste rosorna just nu. För fyndpris dessutom! Perfekt.
Dagens humör: Bra men lite trött. Den yngsta avkomman sov inte lika exemplariskt som tidigare nätter utan ställde till med bajsfest vid halv sju...
Dagens program: Hänga hemma med Lillasyster på förmiddagen, tvätta kläder och läsa bok. På eftermiddagen åkte vi hela familjen för att ta den tredje dosen punkkivaccin. Tyvärr fick jag inte ta min spruta pga att jag ammar utan måste vänta tills Lillasyster är fyra månader. Men jag borde ha tillräckligt skydd för i sommar tack vare de två tidigare doserna. 
Dagens tips: Rosorna ovan som kostade bara 1,95€ på Sailori i Lippulaiva. Så fina!
Dagens bästa: Att jag har så fin familj. Passar på att njuta de sista dagarna hemma med Makens markservice. På måndag skall han tillbaks på jobb... Vem skall då laga mat till mig?! 
Dagens sämsta: Att det är så kallt ute och att det utlovas så kallt och regnigt till midsommar. Fast å andra sidan är det väl alltid kallt och regnigt på midsommar?!
Dagens outfit: Vanliga jeans och amningsvänlig övredel. Vet ni hur skönt det är att kunna klä sig i sina vanliga kläder och inte bara i det bekvämaste preggokläderna?! Nej jag saknar nog inte magen ett dugg. 
Dagens sötaste: Fotot som Maken skickade till mig på Hubbe om var första gången hos riktig frisör idag. Han var så spänd och stolt. Och är nu väldans fin i håret igen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar