lördag 16 maj 2015

Tack Tvåan

Hurra, jag kunde vara med på bröllopet igår, det blev ingen bröllopsbebis. Jag är så glad, det blev en så fin dag. Allt gick precis som det skulle. Syster var vackrast av alla, maten var god, stämningen fin och vårt tal som vi höll med min andra syster gick också bra. Hubbe orkade också fint på festen och vi var hemma först vid halv tio. Stolarna på festplatsen igår var dock inte de bekvämaste så jag har nog lite obekvämt idag fortfarande. Men annars gick allt fint. Det går med andra ord bra att gå på bröllop i v. 39+3 tillsammans med en två-åring. Nu tycker jag dock att "Tvåan" skulle få komma så småningom. Inte nu kanske idag. Men under den kommande veckan nog. Annars blir det nog lite otåligt kan jag tänka mig. Fast hen kommer väl sen när hen är redo för det. Ja, som ni märker har jag lite svårt med den här ovissheten fortfarande...
Tre glada piffade systrar. 
Bästa Tinni, som varit klasskamrat med bruden i lågstadiet fixade våra hår. 
Nygifta!
Festplatsen, Vallmogård i Grani. Så vackert!
Enkel men stilfull dukningi blått och vitt. 
Honnörsbordet med brudpar och föräldrar. Stiliga glada typer inte sant!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar