onsdag 29 april 2015

Bugaboo Runner

Bugaboo kommer ut med en nyhet väldans passligt till det att jag kommer att kunna börjar röra på mig normalt igen... Nämligen en springvagn. Eller egentligen är det inte en hel vagn utan enbart ett chassi som vilken som helst av Bugaboos sittdelar kan klickas fast på. Det låter väldigt smidigt minsann. Och priset verkar inte heller bli såå farligt. Kring 400€. Men liggdelen går inte på vagnen. Så babyn kan jag inte riktigt springa med i börja i så fall. Utan bara med Hubbe... Men snygg är den ju, för att vara en springvagn i synnerhet. Få se hur det känns i höst när jag har lust att komma i gång med löpandet igen på allvar. Så fort den kommer in till Vaunuaitta måste jag nog gå och titta på den live tror jag. Kanske jag måste önska mej en barnvagn i 30-års present i höst sen, haha!

Bugaboos springvagn! 
Det ser ju ganska bra ut minsann....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar