tisdag 3 mars 2015

Mera motgångar

Mars börjar inte bra för mig alltså. Igår utlåst och spyende och idag forsätter tydligen motgångarna.... Jag steg upp i ottan och skyndade iväg till bussen i tron att jag skulle träffa Hellu på frukostdejt 7:30. Det visade sej att vår dejt är först om en vecka. Jag hade skrivit fel in i kalendern. Grejt. Nå jag gjorde det bästa av saken och gick själv på café och äta frukost. Inte så illa det heller. Turligt nog hade jag bok med mej så det blev en riktigt skön morgon. Men lite störande att allt i min hjärna och kropp bara vill att jag skall göra bort mig varje dag tydligen! Men nu kan det väl marsmånad bara bli bättre då!?
Inte så illa trots allt...

2 kommentarer:

  1. Som tur är det ju ganska skönt att sitta för sig själv på café o äta frukost o läsa... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja som tur! Men lite surt då det inte var det jag hade tänkt mig... Jag skulle ha kunna haft en lugn frukost hemma istället :) Nåh. Nästa gång checkar jag kvällen innan att jag inte tar fel på dagen, haha!

      Radera