torsdag 19 februari 2015

Ett vemodigt adjö

För ett par dagar sedan lade jag ut vår Bugaboo Cameleon till försäljning på tori.fi. Inom ett dygn hade jag fyra intresserade. Fram till idag fem till! Och ikväll såldes vagnen. Till ett jättegulligt par som skulle få baby i början av sommaren. De var så ivriga. Och jag vet ju att vagnen kommer få det bra hos dem. Men det känns ändå lite ledsamt. Lite vemodigt. Jag har varit sååå nöjd med vår vagn. Och nu har jag den inte längre. Snyft! Helt klok är man ju inte riktigt när man har så här mycket känslor för en vagn, haha. Nå nu hoppas jag bara att allt går som tänkt med följande vagnköp som jag har på G... Annars klarar vi ju oss bra med Yoyona några veckor också! Bara det nu inte kommer 20 centimeter snö förstås, heh!
Vår finaste vagn, som ni inte längre är vår. Snyft!

2 kommentarer:

  1. Snyft! Nu blev jag också sentimental här!
    Själv svettades jag med biet i snöoväder i väntan på Donkeyn, svor x-antal ggr men den där känslan sen när den äntligen kom!!! Shit så man uppskattade stora hjul 😜!
    /ia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte på dig faktiskt! Men den gick vidare till en bra familj :) Men fiiiin har vagnen varit under våra två år tillsammans. Och det är nog något speciellt med den första vagnen man har tror jag... Och som tur gick mitt följande köp verkligen smidigt. Inte ens ett dygn behövde jag vara utan :)

      Radera