tisdag 14 oktober 2014

Energinivå noll

Alltså jag är så trött. Inte hjälpte det med veckoslut heller. Hubbe vaknade ändå lite efter klockan sex på morgonen både lördag och söndag. Gäsp! Kanske är det mörkret, vår nya vardag eller att jag inte haft energi till att röra på mig tillräckligt på sistone som felar. Men trött trött trött är jag. Och inte blir det bättre av att jag går och lägger mig tidigt, för sen vaknar Hubbe på morgonnatten (han har börjat vakna på nätterna rätt ofta nu igen...) och så får jag inte längre sömn då jag redan sovit 6-7 timmar och så fortsätter bara spiralen. Gäsp! Hoppas det inte kommer vara så här hela långa mörka vintern. Då tror jag att jag måste gå i ide. 
Jag fyndade höstorange rosor i K-market Kamppi igår på väg hem från jobbet. 1,95€ för ett knippe. Inte illa! De piggar åtminstone lite upp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar