tisdag 9 september 2014

Fortsatt flunssiga

Status flunssig fortfarande. Även Maken är nu drabbad så vi är båda hemma och snorar ikapp. Hubbe däremot är ännu frisk *hoppas det håller sig så* och fick fara till dagis. Han älskar nog att vara på dagis alltså. Han tittar inte ens åt mitt håll när vi kommer in utan springer bara iväg direkt. För att lite pigga upp sjukinlägget har jag knåpat ihop ett collage med mina höswants. Vårt hem är visserligen riktigt trevligt som det är, men kan ju alltid piffa till det ytterligare. Ombyte förnöjer sägs det väl också?!

hösthemmet

En ny matta under soffbordet skulle jag verkligen vilja ha, vår gamla håller på att rispa upp sig i ena hörnet. Denna gråa är härlig! Happylights har jag också längtat efter länge, nu med mörknande kvällar skulle det sitta extra bra med en eller två slingor. Lite nya kuddar, ljusstakar och keramik kan man aldrig ha för mycket av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar