söndag 13 juli 2014

Sista kvällen

Så var sista kvällen här. Hur kan tre och en halv vecka gå så fort?! Jag hade trott att jag i det här skedet skulle ha varit klar för hemresa, men jag skulle gärna stanna. Det är så ofattbart skönt med värmen och att vara så total befriad från alla måsten. Även om vi har semester i Finland, så är det inte riktigt samma sak. Tvättar måste tvättas, mat ingandlas och tillagas osv. Här har vi inte behövt nåt sånt! Sååå skönt. Och allt har ju gått så bra dessutom. Så allt oroande innan var onödigt. Jag rekommenderar alla småbarnsfamiljer som har möjlighet och ens lite lust, att bara åka iväg. Det går hur bra dom helst att resa med en 16 månaders baby. Håll tummarna för att vårt flyg imorgon går minst lika bra som flygen hit. Det tror jag nog det kommer gå, eftersom vi nu har nattflyg! Så förhoppningsvis sover vi gott alla tre och är pigga och glada när vi landar i Finland på måndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar