fredag 11 juli 2014

Sawgrass Mills och gymmet

Liten semesterupdate igen även om här inte hänt så där värst mycket. Senaste dagarna har det varit lite regnigt på eftermiddagarna så vi har med gott samvete kunna titta på fotbollsmatcher och shoppa lite. Igår besökte vi USA:s största outletmall, Sawgrass Mills. Och det var stort kan jag lova! Lite för stort faktiskt. Vi blev alla lite stressiga av alla människor, oljudet och enormheten. Så tyvärr blev det inte många köp. Idag har vi bara hängt på stranden hela förmiddagen. Såå härligt för idag blåser det så det är inte lika hett, och det ser inte ut att komma regn idag. Hubbe älskar havet och sanden! Vågorna idag var riktigt stora. Men som tur bryr sig inte Hubbe om att det strittar lite saltvatten i ögonen. Han är minsann ett tuffare strandlejon än vad jag är! Så har jag varit duktig också, och besökt gymmet här på vårt hotell. Faktiskt så har jag gymmat på alla de hotell vi bott på som haft gym! Inte så illa av en som aldrig tidigare tränat under semestern. Och nu fick jag visat Maken att det inte var i onödan jag släpade med träningskläder och löpskor... hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar