torsdag 12 juni 2014

Torsdag

Det regnar och regnar. Vattnet vräker bara ner. Hubbes Mosse är här och leker med honom så jag får nånting gjort. Jätteskönt och han låter så glad där på nedre våningen. Tänk! Om en vecka befinner vi oss redan på Miami Beach. Det mesta börjar vara avklarat på mina långa to-do listor men bland annat resevagnen har jag inte hört något om ännu. Sååå frustrerande, även om jag vet att det inte är deras fel att leveransen är sen! Hoppas hoppas den hinner komma innan vi far. Annars har jag inte så mycket att komma med. Imorgon var det tänkt att Hubster och jag skulle åka med min Mamma till landet, men nu lovar de 15grader och regn så jag känner mig inte så jätte lande sugen, direkt. Troligen åker vi då ut först på lördag. Då lovar det ju sol och 15 grader... Miamis klimat kommer kännas minst sagt välkommet! Men nu skall jag ringa till Staden angående vår dagisplats. Börjar bli liiite störd på att vi inte heller fått vårt dagisbeslut ännu. Vill nog ha det innan vi far, annars kommer jag inte kunna slappna av på beachen. Att sånt denna torsdag! So long! 
Nja, jag är nog inte direkt någon "pluviofil" jag inte. Men just idag är det helt okej med lite regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar