torsdag 26 juni 2014

Beachen och outletshopping

Nu har vi förflyttat oss till Floridas västkust. Just nu ligger jag i vår ursköna hotellsäng och tar igen mej. Efter en lugn förmiddag här på hotellområdet så blev det en destu händelserikare eftermiddag och kväll. Först begav vi oss till ön Sanibel som ligger typ 15km från vårt hotell. Stranden där var verkigen fin! Vi plockade snäckor och simmade i typ två timmar. Hubbe håller på att förvandlas till en liten fisk. Han älskar att simma. Att sitta i vågorna är roligast! Och att springa i det grunda vattnet på sanddynerna. När vi körde hemåt från beachen fick vi syn på en outlet-mall, så vi kurvade in där. Och jag höll på att shoppa ihjäl mej! GAP, Osh kosh och Banana republic på upp till -70%. Jag behövde ju en hatt, Maken t-skjortor och ett litet miniplagg till min blivande Guddotter som fötts idag! Så bilen blev full med kassar... Och då hann vi inte ens med Ralph Lauren, Loft och flera andra butiker jag ännu vill till. Tur vi ännu har fyra dagar till här i Cape Coral! Jag börjar förresten bli lite brun. Och mitt hår har ljusnat. Härligt! Jag njuter lite extra eftersom jag vet att ni har det så svinkallt i Finland, hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar