måndag 28 april 2014

Dagens youtube-jumppa

Måndagsmotiverad jumppaklädd jag.
Sats-månaden tog slut vid påsk, min måndagsjumppa likaså och maken har mycket på jobbet just nu vilket leder till att jag inte har så mycket egentid för att röra på mig. Så idag blev det därför en 4x10 minuters youtube-jumppa. Två cardio-delar och två med muskler (Denna, denna och så den här och den här). Hade ännu tänkt köra en stretch till sist med där tyckte Hubbe annorlunda... Annars gick det super att jumppa med honom bredvid. Han skrattade, dansade och försökte göra rörelserna han med. Och så lekte han med duplon och bilar som jag satt bredvid. Lite försökte han klättra på mig vid några liggande övningar men det gjorde ju inget, tvärtom gav det bara lite extra motstånd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar