söndag 16 mars 2014

Förvaringskorg för mjukisar

Jag orkade inte städa upp på golvet innan jag tog bilderna så det fick nu se ut som det oftast ser ut på riktigt i Hubbes rum :)
Under min veckoslutsflow har jag också avslutat ett till syprojekt. Nämligen en förvaringskorg för Hubbes mjukisar. Också här var det Ferm Living som inspirerat mig... Min korg blev inte lika stabil som deras men då man fyller den med mjukisar så hålls den bra och stå. Handtagen gör att den är lätt att flytta på. Och så matchar den ju med Hubbes gardiner! Jag sydde korgen enligt dessa instruktioner. Mjukisar-texten applicerade jag förstås innan jag sydde ihop den inre och yttre påsen. Det var ett riktigt enkelt och roligt projekt än en gång.
Hubbe har redan en massa mjukisar så korgen fylldes direkt.
Enkel bra förvaring blir allt viktigare i Hubbes rum för alla hans leksaker.

1 kommentar: