torsdag 9 januari 2014

Torsdagasenergi

Dagen startade allt för tidigt då Hubbe ställde till med liten skrikfest i morse mellan kl. 6-7 så jag tänkte att denna dag skulle bli lite trög och tröttsam. Men som tur har den varit allt annat. Dagen började med att Marika kom hit på brunch. Jag hade dukat upp med allt möjligt gott, semlor, smoothie, frukter, ägg och te bland annat. Brunch är nog såå min favoritmåltid. Länge länge satt vi och åt och pratade. Marikas son var hemma med sin semestrande Pappa och Hubbe sov två timmar på balkongen så vi hann verkligen umgås lätt och ledigt. Så skönt med bara vuxenprat! Sen fortsatte dagen med ettårs kalas hos Hubbes kompis i Munksnäs. En massa barn och trevliga föräldrar. Jag har inte hunnit vara trött en minut utan känner mig tvärtom peppad, glad och energifylld av allt trevligt vi gjort idag!
Mums mums. Gott och trevligt. Bästa kombinationen!
Grönt paket till ettåringen. Kortet fick en tårta med washitejp. Lätt och fint att fixa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar