måndag 27 januari 2014

27. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela i ett band…

Jag kan inte spela något instrument, men jag kan sjunga lite grann i alla fall. Så jag måste nog vara antingen i ett sånt bänd där man bara sjunger, eller sen vara den som sjunger i bandet. Själv har jag ju usel musiksmak. Jag gillar ju på allvar Britney Spears, Isac Elliot, sliskiga pojkbänd och annan bubblig popmusik. Så roligast skulle det vara att få göra sådan musik. Synd att inte Spice Girls finns mer, där skulle jag gärna varit med. Deras danskoreografi var inte heller så svår så det skulle jag med mina tröga fötter kanske till och med klara av. PussyCatDolls skulle aldrig gå, jag skulle inte någonsin klara av att dansa så. Mitt svar är alltså poppigt tjejband. Där skulle jag helst spela om jag blev tvungen!
Höhö! Mycket stilligt editeringsarbete här alltså...

2 kommentarer:

  1. Är så glad att du också gillar Britney och om jag fick välja ett band att vara med i så skulle det också vara Spice Girls =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är härligt att det finns andra som har lika dålig musiksmak som en själv :) Så behöver man inte känna sig ensam, haha.

      Radera