måndag 27 januari 2014

25. Kolla! Här är en bild från mitt kök.

Jag gillar vårt kök. Och det är väl tur eftersom många timmar per dag spenderas i köket, matandes Hubbe eller kockandes mat åt familj och mig själv. Placeringen av köket är också idealisk med tanke på att vara hemma med en liten filur. Från köket ser jag nämligen nästan hela vardagsrummet, vilket förstås underlättar då jag lagar mat och Hubbe vill leka i sin lekhörna. Det jag inte gillar så värst mycket i vårt kök är fönsterkarmarna som för tillfället är mörkt trä. De skulle jag vilja måla vita i sommar, får se om det projektet blir av...
Vårt kök sett från vardagsrummet. Vi har också ett litet bord i köket, där vi oftast äter frukost. Andra måltider äter vi vid stora bordet i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar