fredag 24 januari 2014

24. En grej jag borde ta tag i.

Åh det finns så många grejer jag borde ta tag i. Jag blir lite stressad av bara tanken. För att hålla ordning på viktiga to-do:es har jag rätt nyligen laddat ner en app på mobilen, TeuxDeux heter den. Det braiga är att den dessutom finns på nätet så jag har den också på datorn. Uppdaterar jag något på listan på den ena eller andra så syns det sen på båda ställena. Det dåliga är appen kostar efter en gratis prövotid på 30-dagar. Jag har letat efter andra lika bra to-do-appar men gillar denna klart mest. Typiskt. Vet ni om några bra to-do:appar som skulle vara gratis?! Det måste vara lätt att använda, ha flera listmöjligheter och synka med dator!
Det mest fotograferade stillebenet hemma hos oss. Silverfatet på vardagsrumsbordet. I love it!

2 kommentarer:

  1. wunderlist - den funkar både på datorn och på telefonen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har testat wunderlist men är inte helt övertygad än... Måste kanske ge dem en chans till!

      Radera