söndag 22 december 2013

Julgranen

Jee, nu har vi en julgran. Det blev en ädelgran i år. Främst för att alla normalstora vanliga granar var slut! Vi kom dessutom till butiken typ en halv minut innan de skulle stänga så vi köpte denna för billigare pris men färdigt inpaketerad utan att se hur den såg ut. Som tur var den snygg! Haha! Jag tänkte nämligen att jag inte orkar bege mig ut på granjakt idag igen. Ädelgran är väl dessutom praktiskt då den inte barrar som en vanlig. Men å andra sidan doftar den inte heller... Nå, jag tycker den blev riktigt fin i år. För att skydda granen från Hubbe och vice versa har vi byggt ett staket av lekkistan och våra sittpuffar. Det fungerar finfint! Men nu tillbaka till julstöket. Igår fixade jag så mycket hela dagen att jag inte ens hann öppna datorn. Idag är det inte lika mycket kvar men lite grann. Som tur gillar jag julstök och presentfix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar