tisdag 3 december 2013

Bra dag

Bra dag idag. Fart på från morgon tills nu. Lite extra fart blev det direkt på morgonen eftersom vi nästan försov oss. Hubbe vaknade nämligen först lite efter nio och vi skulle vara kl. elva i stan... Nåh, som tur var proggiset "bara" babylillajulsträff hos min kusin så det gjorde inget att vi inte var där riktigt prick. Efter babyträffen, där Hubbe lekte så fint med de andra sötisarna, gjorde jag stan. Han sov som en stock hela shoppingrundan. Lite julklappar, lite pysselmaterial och paketeringsgrejer inhandlades. Imorgon skall jag nog börja paketera och julstöka på allvar. När vi kom hem så fick vi nästan genast gäster. Det var de nygifta paret Nordbäck-Nyman som gästade oss lite spontant en vardagskväll. Kvinnorna begav sig ut i mörkret på en spingtur medan männen lagade mat och passade barn. Väldigt bra upplägg tycker jag. Så bra att vi tar repris nästa vecka faktiskt! Som vi konstaterade med Emma, man borde utnyttja vardagskvällarna mer. Annars sitter man ju bara och slöar i soffan. Imorgon kommer jag nog ha ont i benen har jag på känn. Novembermörkret har ju inte precis lockat till så många springturer på sistone...
Bra dag idag. Jag får energi av trevliga människor, fart och fläng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar