måndag 28 oktober 2013

Hall och entré

Vi har en liten utefarstu med tak som jag gärna vill inreda så den blir riktigt inbjudande. Med säsongsblommor i kruka, ljus i lykta och en välkomnande krans på dörren. Hallen är också viktig tycker jag. Både att den är funktionell men också att det ser trevligt ut, det är ju det första man ser när man kommer in. Ett skåp för skor skulle jag gärna ha, det är så praktiskt. Korgar är också alltid bra för alla vantar, sjalar och sockor som behövs i hallen.
Entre

Lite så här skulle det kunna se ut utanför ytterdörren. Grönt, metall och vackra blommor. Den molnformade dörrmattan kan man säkert forma till själv av en i vanlig form med hjälp av en sax!

Hall
Spegel, korgar, förvaring och något fint att vila ögonen på. Det är det jag önskar skall finnas direkt då man kommer innanför dörren hem till oss...

1 kommentar:

  1. Min mormor brukade säga att det var viktigt att ha snyggt runt trappan vid sitt hus, för då ser man vem som bor där. :)

    SvaraRadera