onsdag 10 juli 2013

Ut och äta

Vi är återigen i stan en snabb vända. Ikväll skall vi ut och äta med Grannarna. Min Mamma kommer hit och barnvaktar Hubbe. Det är den första kvällen han skall barnvaktas och läggas av någon annan än oss... Men det kommer gå bra. Min Mamma jobbar med barn och kan nog få vilken skrikig unge som helst att sova har jag på känn. Dessutom blir det ju roligt för Hubbe att hänga lite med sin Mormor. Vi skall till Gaijin och äta. Har hört att det är mycket gott så förväntningarna är skyhöga. 
Jag på havet för några veckor sedan då vi var ute på båtfärd. Om några dagar blir det båtfärd igen!

2 kommentarer:

  1. Gaijin är säkert helt suveränt! Fick i gåva av mina fina vänner en trerätterslunch på Farang, och det var sååå gott! Tror att Gaijin är minst lika bra om inte bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt himmelskt gott! Bäst maten jag ätit i Hfors tror jag nästan. Nu drömmer vi om att testa farang också :)

      Radera