fredag 31 maj 2013

Ytligheter

Jag är rätt lat när det kommer till mycket. Speciellt lat är jag då det kommer till skönhet. Alltså jag gillar ju att se fin ut, det gör väl alla. Men helst vill jag uppnå skönhet med minsta möjliga effort. Just nu har jag tagit två steg mot enklare snygghet. Nämligen färgade fransar och brun-utan-sol i ansiktet. Det gör mig såå mycket fräschare utan något som helst smink alls. Perfekt för skönhetslatmaskar som jag. Jag använder Dermosils brun-utan-sol och är jättenöjd med den. Den ger lagom färg och sugs snabbt in i huden. Mina ögonfransar färgades här hemma av min snälla blivande svägerska Eve (kolla hur det går till i detta inlägg från ifjol somras).   
Utan smink! Så skönt att ändå känna sig fin ändå :) Och så behöver man inte tvätta bort krånglig maskara på kvällen. Det hatar jag nämligen...
Färgade fransar och "busad" näsa.

2 kommentarer:

  1. Du är så fiiiin utan smink - avis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Du är nog en naturalbeauty du med, men du är ju aldrig utan! Testa nån dag :)

      Radera