söndag 24 februari 2013

Tumanhand

Vi har njutit veckoslutet Maken och jag. Njutit av sista veckoslutet på tumanhand (om nu inte Hubbe tar och svänger sig och vi går två veckor över tiden förstås... den chansen finns ju, även om den är rätt minimal!). Vi har städat, handlat, tvättat och gått ut och äta.  
Troligtvis en av de sista bilderna med magen... Här är jag fixad för restaurangbesöket. Tänk så mycket fräschare man känner sig med lite puder på nästan och finare blus istället för att bara gå i Makens collegebyxor....
Trerätters på Elite blev det ikväll. Vi var inte helt övertygade, men min huvudrätt var suverän (risotto med scampi). 
Min huvudrätt, risotto med jätteräkor var GOTT.  Jag undrar när vi kommer gå ut och äta på restaurang nästa gång?!
Solskenspromenad med Grannen har jag också hunnit med. Så underbart med soool. Det märktes att vi inte var de enda som tyckte det, promenadvägen längs med Sandviken var väldigt vältrafikerad. Men skönt var det med lite frisk luft. Fast nu känns det återigen i fogarna. Tydligen är inte långa promenader helt det bästa när man är gravid i vecka 40....

3 kommentarer:

  1. Kom ihåg minneskortet till kameran sen! :) Jag håller tummarna för er allihopa!

    SvaraRadera
  2. Nåjaa, det verkar som om ni inte skulle vara på tumis längre. Ett stort GRATTIS, hoppas allt gick fint och att både du och bebisen mår bra :)

    SvaraRadera
  3. Maten är inte allt på Elite, utan miljön (räknade du tavlorna på väggarna), kändisarna mm.

    En Lyclig MORFAR!!!!!!!!!

    SvaraRadera