måndag 28 januari 2013

Stil

Nu som mammaledig är det lätt att fastna i collegeträsket. Med det menar jag att jag bara skulle gå klädd i collegekläder och onepiece varendaste dag. Det hoppas jag dock inte att skall ske. Jag vill ändå klä mig lite snyggt trots att jag bara är ledig. Sätta lite smink på näsan, ha pärlor i öronen och snygga jeans och kofta. Annars blir det lätt så att man känner sig sjuk eller bara allmänt sunkig! Varje dag nu under mammaledigheten har jag därför som mål att komma ut ur vår lägenhet och klä mig i annat än collegeplagg. Här lite inspis för hur jag gärna ser ut:
Dagens preggo


Snyggt och enkelt med klassiker. Mina vagabondklackisar är väldigt lika de på bilden. Har lite glömt att använda dem trots att det nog går fint då det knappt har någon klack alls. 

Mammastil

Ljust och lite vårigare. Jeansen från H&M köpte jag på rea i början av januari. De är både sköna och snygga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar