tisdag 30 oktober 2012

Stressfunderingar

Sov riktigt dåligt i natt. Drömde verkligt underliga drömmar, har förstått att det kan bero på graviditeten. Vaknade också sjukt tidigt, redan innan kl. 6. Är väl inne i sommartid ännu... Låg och funderade en massa. Stressade, planerade, funderade. Så mycket jag måste få gjort och tiden bara rusar. Usch! Inte en angenäm känsla och inte ett trevligt sätt att starta sin morgon. Tjugo före sju orkade jag inte ligga och vrida mig längre utan steg upp och skrev listor på alla mina tankar så att inget skall glömmas bort. Hoppas det skall hjälpa.

Ikväll väntar trevligt program. Först familjedejt på Maxill eftersom det är Mammas födelsedag. Därefter blir det stand up med Henrik Schyffert på Svenskis. Hoppas han är lika rolig som Johan Glans var i början av september då han uppträdde på Lillan!
Idag skall jag fokusera på 4an, 6an, 9an och 10an! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar