onsdag 3 oktober 2012

Skönhet

Jag gick via Kicks häromdagen. Hade en -20% rabattkupong som jag måste utnyttja. Hudolja var det jag egentligen tänkt köpa , och eftersom de hade min trotjänare från förra vintern på rea, så blev det den. På rabatterade produkter kunde jag inte utnyttja min kupong så jag slog ännu till på ett start-kit från REN. Fem stycken små tuber och krämer som nu skall göra mig så skön som möjligt. Serum, nattkräm, peelingmask, ansiktstvätt och daggräm. Det jag läst om REN lovar i alla fall gott. Hoppas nu att dessa produkter passar min hy och jag kommer bli vackrare och klarare i huden än någonsin!
Startkit från REN. Hoppas produkterna är bra :)
Tehohoito med hudolja från Lumene. Den vet jag att är bra. Som extra bonus fick jag också några testers från Biotherm. Bra service på Kicks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar