måndag 22 oktober 2012

Ny vecka

Måndag, ny vecka och nya tag. Jag vaknade pigg lite före sju. Sånt gillas! Har till och med hunnit med något annat än bara frukost och husis innan jobbet. Skönt. Denna vecka skall bli en bra vecka har jag tänkt. Effektiv och bra. Tänker få sjukt mycket gjort. Varje dag. Skall skriva to-do-listor med mål för alla dagar. Och alla skall följas och uppnås. Inget skall bli ogjort. Det är ju redan slutet på oktober. Tiden bara rusar. Jag känner att jag måste jobba ikapp mig lite. Är liksom inte helt on schedule längre. Mentalt är jag nämligen kvar i slutet av september! Förutom alla to do:es bjuder veckan på bland annat föräldrakurs x2, träff med Marika, frukostdejt med Jasmiina och så jobb om dagarna så klart.
Veckans tema!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar