måndag 24 september 2012

Yogakurs

Så otroligt länge har jag drömt om att anmäla mig till en yogakurs. Varje höst har jag tänkt tanken. Ifjol fanns det till och med på listan med mina höstmål. Men sen har det aldrig blivit av. Förrän nu! Nu är jag nämligen anmäld till en kurs nybörjaryoga. Nästa torsdag börjar jag och sen är det yoga varje torsdagkväll i åtta veckor framåt. Jihuu! Jag kommer bli värsta Madonna/Gwyneth Paltrow. Eller åtminstone lite smidigare, mjukare och starkare i kroppen, hoppas jag att jag blir.
Jag om 8 veckor?!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Jag har med länge tänkt på det! Men sist jag testade så sträckte jag ryggen och kunde knappt röra mig på 2 veckor :) Hoppas du lyckas bättre! :) Jag ska göra ett nytt försök någon gång, bara att på gymmet är det på söndagsmorgonen. lätt att man inte orkar ta sig dit då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste visst ta det lite lugnt i början så jag inte stäcker nåt :/ Fast eftersom kursen är för nybörjare tror jag nog inte det blir några problem :) Och söndagmorgon är ju den bästa tiden för träning :) Bara det inte är alltför tidigt då...

      Radera