tisdag 18 september 2012

Nervös

Jag har en dejt ikväll och jag är riktigt nervös faktiskt. Det är nämligen fråga om en springdejt och jag har inte sprungit sedan början av augusti. Kommer jag ens ihåg hur man gör? Hoppas jag inte kommer att spy eller svimma. Det skulle ju vara lite pinsamt. Som tur är springdejten Hellu nog förstående hoppas jag, och hon är dessutom bra på att prata. För jag misstänker att jag inte kommer att få ur mig ett pip utan att flåsa sönder lungorna... Önska mig lycka till och ifall det inte blir några inlägg på en tid så kanske det beror på att jag fått så allvarlig träningsverk att jag inte kommer upp från sängen!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med löpningen
    ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag överlevde nog. Men idag är det lite stelt i benmusklerna. Och flåsigt blev det nog på slutet...

      Radera
  2. Oj nej, jag har också blivit pinad av samma löpningsdejt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Som tur är hon trevlig :) Dessutom fixade hon lyxig middag till mig efteråt... Fick du också middag eller blev du bara pinad?!

      Radera