lördag 29 september 2012

Lördag

Startade lördagen med en liten lördagslenk. Bara den andra denna månad så det gick lite långsamt, men det gick och blev av och det är huvudsaken! Plötsligt då jag höll på att springa så fick jag en kram, min vän Jasmiina var nämligen också ute på hurtig tur. Jag var dock så koncenterad på mina fötter att jag knappt märkte henne.. Hehe! 

Ett av mina höstmål var ju att träna minst 2 ggr/vecka, någonting som verkligen inte uppnåtts den senaste tiden.Tordagsyogan inräknad så har denna veckas kvot faktiskt uppfyllts. Skönt!

Nu håller jag på att förverkliga ett annat av målen. Jag sitter nämligen och kämpar med min förhatliga gradu. Det går men det går långsamt. Gah!

Kvällens program däremot är destu bättre. Middag med en hel hög härliga flickor hemma hos Lotta!Det skall bli så superkiva. Can't wait!

Hade ingen passande bild till inlägget så det fåt bli denna humoristiska illustration istället :) Bildkälla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar