söndag 5 augusti 2012

Bara 6 dagar kvar nu

Mindre än en vecka kvar. På fredag smäller det. Nu börjar nog bröllopsnerverna vara på helspänn. Det mesta är dock fixat som tur är. Igår pysslade vi klart allt. Nästan åtta timmar tog det men fint blev resultatet. Tur att jag har världens bästa brudfrämmor. Som bäst håller jag på med att matar in tidtabeller i exel-filer som jag sedan kan skicka till familjer och brudföljet så de också har koll på allt på dagen B. Snart skall jag också ut på stan, strumpbyxor skall inhandlas, korgar med förnödenheter till badrummen och kanske ett par platta skor till mig för sena timmen. Vad är det ännu jag inte tänkt på? Vad har jag glömt? Inte mycke andra tankar än bröllops snurrar i mitt huvud just nu....
Bild från ett annat bröllops som hållits i samma lokal som vi skall ha. Snart är det vi som dansar första dansen här...
Bild: Eveliina Mustonen

2 kommentarer:

  1. Har faktiskt varit på bröllop i precis den lokalen en gång, det var superfint och välfungerande som utrymme. Dessutom är det ju så mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också lokalen är så fin. Stämningsfull och just perfekt för oss. Åh, det skall bli så spännande!!!

      Radera