söndag 1 juli 2012

Överraskningsveckoslut minsann!

Då jag vaknade på lördag morgon trodde jag att jag packade inför veckosluts seglats med två av mina goda vänner. Lite hade jag kanske anat att detta veckoslut kunde vara möhippe-veckoslut, men alla verkade skådespela så bra att jag inte riktigt visste ut eller in. Då vi skulle plocka upp Jasmiina för avfärd mot Åbo så flög dock alla mina vänner på mig helt plötsligt,istället för seglats så blev det ett oförglömligt polttareveckoslut. Jag har nog världens finaste vänner ♥. Tusen tack alla ni!
Inte precis seglatsutstyrsel... Istället blev jag utklädd till en pink 50-tals housewife.
Efter en överdådig skumpppabrunch blev jag också sminkad. Röda läppar och lila ögonskugga tyckte mina vänner att passar för en hemmafru...
Sen begav vi oss iväg ut på stan. 
Min första uppgift var att sälja små paket med hembakta cookies till folk. Det tog inte många minuter förrän alla var sålda. En liten påse sålde jag t.ex. till detta par från Australien som var i på sin Honeymoon :)
Hela mitt härliga kompisgäng  ♥  
Jag målade en vacker tavla på min kära Fästman.
Och delade med mig av mina scouttalanger genom att lära folk knyta en vänskapsknop.
Efter att vi yrat tillräckligt på stan så åkte vi till Drumsö för att träffa Tinkerbell för att lära oss dansa Burlesque.
Innan dansandet fick vi pyssla våra egna Nipple Tassels... Får se om jag får användning för dessa ;-) 
Då vi burleskat klart åkte vi ut till en stuga på landet. Åt gott, grillade, bastade och myste med fåren på ängen bredvid. 
Kvällen avslutades en aningen suddigt för det flesta. Här dans på bänkarna till Spice Girls :)

Wow alltså. Jag är så lyckligt. Inte nog med att jag skall gifta mej med världens bästa Fästman. Jag har dessutom världens bästa vänner också! 

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du verkar ha fått. :) Å vilken vacker utstyrsel. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag kände mej nästan fin :) Tänk att man ska få göra det på sina polttaren!

      Radera
  2. Voj nej så härligt det låter och ser ut att ha varit! <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ännu bättre! Jag har världens bästa vänner :)

      Radera