lördag 7 juli 2012

34 dagar

Bara en dryg månad kvar nu. Och ändå känns det svårt att greppa, svårt att fatta att JAG faktiskt skall gifta mig. Jag undrar när det riktigt går upp för en. Kanske först på honeymoonen... 

Angående planeringen så går allt som smort. Alla gästerna har o.s.a:t (nästan) och nästa vecka skall vi träffa på Prästen och Catering-företaget. Jag skall också börja skissa på logistik och tidtabeller för själva bröllopsdagen så att allt sedan går som smort. Ännu känns inget det minsta stressigt och det känns ändå som att det finns gott om tid. Skönt tycker jag!

 Lite fina detaljbilder. Det är nämligen mycket detaljer som snurrar i mitt huvudet just nu...

 Jag vill gärna ha enkla dekorationer på borden. Några få rosor i en vas och sen en massa nätta ljus. Ett liknande rosa blomarrangemang som på bilden till höger skulle passa Fästmannen bra tycker jag...

 Fin bordsplaceringskarta. Jag gillar rosettbandet. Ljusburkarna på stengolvet skulle passa vår festlokal perfekt.

Fin skylt på stolen. Ifall nu någon skulle missa var det är bruden sitter...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar