söndag 3 juni 2012

Min söndag

Jess, jag och Emma var just på en skön springtur. Vi lyckades pricka den enda timmen som det ösregnade. Typiskt. Genom att springa i ösregn får man dock ännu mer hurtighetspoäng tycker jag. Så det gjorde inget. Få se hur min ben känns imorgon. Har nämligen inte sprungit på två och en halv vecka innan detta pga flunssa och lathet.... 
Så här såg jag ut igår. Jeansklänning från Mexx och sjal med rosor från Vila. 
Annat som hänt denna söndag är att Fästmannen och jag varit på brunch. Jag är ännu också mätt fastän det var fem timmar sen. Tänk att det alltid är så efter brunchmåltid. Vi gick också till Stockmanns och uppdaterade vår önskelista. Så nu är den klar. Vi prövade också vigselring och hittade den perfekta ringen. Eftersom diamantringar kostar halva priset i Indien så skall Fästmannen köpa den när han är där. Lite nervöst att se om han lyckas pricka rätt... Men vi tog alla mått, fotade bilder och skrev upp storlekar, karat och vikter på diamanterna osv. så månne han inte lyckas köpa en fin ring. Stackars försäljarflickan gav snällt alla uppgifter till oss utan att veta att vi inte alls hade planer att köpa ringen... 
En ensam tapper ros kämpar ännu. Ganska bra höll de, slängde resten på fredagen. Fick dem alltså på måndag.
Att sånt. Skönt med söndag tycker jag. Och ännu är det många timmar kvar av dagen. Vad skall man nu hitta på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar