onsdag 20 juni 2012

Kvällslista


  • Brudklänningen  satt som ett smäck och var lika fin som sist, om inte finare till och med. Jag kan knappt bärga mig tills jag skall få bära den en dag... 
  • Min brudfrämmor jobbar lite för mycket (och vissa festar). Vi skulle dricka skumppa ikväll men det blev bara några glas då nästan alla jobbade/skulle på jobb/var bakfulla (fast egentligen var det bara bra för jag är supertrött och jag hinner nog dricka skumppa på midsommaren)
  • Jag saknar min Fästman, nu har dock redan halva tiden gått! Om en och en halv vecka är han hemma igen <3
  • Min pion håller på att vissna
  • Jag kan liksom inte riktigt fatta att det är midsommar i övermorgon?! När blev det överhuvudtaget sommar?

Bild från veckoslutets båttur. Jag hoppas på likande väder till veckoslutet... 

2 kommentarer:

  1. Cissnar den ren nu? :( dålig kvalite' , hon sa att den sku håla fyra dagar:/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå det har ju nog gått nästan fyra dagar sedan i måndags... Men fin ha den varit :) Och likså bra att den vissnar egentligen så att jag inte behöver känna dåligt samvete över att slänga bort den till midsommaren :)

      Radera