måndag 11 juni 2012

60 dagar

Min bröllopsnedräknare berättar att det idag är 60 dagar kvar till den stora dagen. Det är ju ingenting. Äääh. Nu börjar jag snart bli nervös. Det börjar så småningom gå upp för mig att jag helt på riktigt snart kommer att gifta mig, riktigt på riktigt. Jag?! Med min Fästman?! Sen kommer han vara min Man. Så konstigt. Men det är väl nog helt sant?!

På fredagen bokade vi förresten bröllopsnatten. Den kommer spenderas på Hotell Haven. Vi har varit och tittat på både Hotell Kämps och Havens hotellrum och vi gillade Haven klart bättre. Kämps rum var faktiskt aningen shabbiga och inte alls så fina som vi föreställt oss. Bröllopspaketet på Haven med rosenblad, champagne, late check-out och lyxfrukost på rummet lät inte heller så illa. Sen sover vi en natt hemma innan det bär av på bröllopsresa.

Lite bröllopsinspisbilder ännu för att kröna detta inlägg:
Fin idé med texten på honnörsbordet tycker jag :) Ljusröda borddukar skulle förresten också vara fint, men jag misstänker att cateringen har bara vita... 
Fin frisyr och vacker dukning.
Perfekt brudbukett. Jag vill ha just någonting likande denna!
Söta skyltar. Hm, borde man ha några liknande istället för de tråkiga konventionella med namnen?!
Fin bild och fin frisyr igen. 


2 kommentarer: