torsdag 26 april 2012

Packat och klart

Nu har jag packat klart. Imorgon bär det av. Jihuu! Tre nätter i Europa. Vi skall hinna med en massa. Champagne, Paris och Bryssel. Jag hoppas på god mat och fint väder. Åh det skall bli så kul. Fästmannen tar med Ipaden så det kan vara att jag bloggar lite. Annars hörs vi nästa gång på måndag.
Så här gör jag när jag packar; sätter allt jag skall ha med på sängen. Funderar på outfits och så. En rosa present skall också med. 
Kunde inte bestämma vilka solbrillor jag skulle packa... Kanske jag borde ta med alla tre?!

4 kommentarer:

  1. ihhii- tyckte di alla så nästan lika ut ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen det gör de ju inte alls! Helt olika allihop. De jag har på mig är rayban inspirerade, de i mitten klassiska och de överst raka ovan men runda under...

      Radera
  2. Vad du är söt (och organiserad! ;) )! Ha det super och hälsa Europa från mig! krams

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser ju nog inte så organiserat ut på bilden :) Kanske det kommer bli mode med tre par solglasögon på en gång denna sommar. Hm... Då vet man vem som startat trenden i alla fall :)

      Radera