tisdag 6 mars 2012

Trött tisdagsmorgon

I morse var det inte lätt att slå upp ögonen. Jag känner mig liksom trött i hela kroppen. Den är helt tung. Blä. Borde ha lagt mig tidigare. Men det kom rolig film på tv:n. Och sen är jag lite som Alfons Åberg och "ska bara" en massa innan man sen sist och slutligen ligger ner i sängen. Dumt då jag sen vet att jag är trött när jag skall vakna. Ikväll skall jag ligga i sängen senast kl. 22. Så det så. Jag vill ju gå på morgonyoga någon morgon denna vecka. Och det är  ingen chans att jag skall orka stiga upp halv sju om jag somnar först efter klockan tolv. Nytt försök imorgon!
En av de två klänningar jag prövade igår. Ååååh så det var roligt. Båda var fina, men ingen kändes riktigt som "the one". På lördag skall vi gå igenom alla butiker och pröva ännu mer.

8 kommentarer:

  1. Du skulle inte ha druckit så mycket skumppa och vin, trots att mamma betalade.

    h, Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå hördu, tre glas är nu inte fasligt mycket. Och jag var nog trött pga att jag gick och lade mig först vid tolvsnåret och inte klockan tie när jag kom hem...

      Radera
  2. Wautsi wau Hanna! :) Morsiusmekko pukee sua.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj kiitos Virpi, se toinen mekko oli vieläkin ihanampi. Lauantaina uudestaaan kokeilemaan lisäää.. Jee!

      Radera
  3. Hanna du e SÅ fin! Oberoende av vilken klänning du väljer! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma. Så snällt. Kram tillbaks :)

      Radera
  4. Måste avböja en liten tår, bröllopsklänningar! O på nån man känner, ah! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag misstänker att jag själv kommer gråta floder då det äntligen är dags... Bröllop är ju alltid så fint!

      Radera