torsdag 15 mars 2012

Nya skor

Jag köpte i misstag nya skor. Det var inte alls meningen men jag råkade bara gå förbi dem och jag hade just lönedag... Hm. Är inte helt säker att de får stanna. De är nämligen ganska höga. Nog för att jag behöver det så kort som jag är. Men man måste ju kunna gå i skorna samt ha på sig dem längre en fem minuter utan att få blåsor och skavsår. Därför går jag nu omkring med skorna här hemma och känner efter. Har två veckor på mig att returnera. Och andra sidan kostade de inte många tiolappar. Hm.. Svårt! Vad tycker du?!
Skorna. Skulle t.ex. passa bra på några av sommarens bröllop som vi är bjudna på... Och platån frampå gör att de inte är sååå höga och svåra att gå i som kan kan tro!

4 kommentarer:

  1. Din vän med klackskofetisch gillar stort :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jej! Och du har ju sjukt bra skosmak så jag borde nog säkert lyssna på dig. Kanske du kan ordna snabbskola i hur man går snyggt och bekvämt i så här höga klacksiar också?!

      Radera
  2. Sjuuukt snygga!! Jag röstar på att behålla:D

    SvaraRadera