tisdag 3 januari 2012

Trevlig kväll

Det är ju jobbigt det här med att jobba heltid. Man hinner med så mycket mindre än då man är ledig hela dagarna... Man har ju bara tid ett par timmar om kvällarna. Haha! Nånä, som tur har jag mest trevligt program så jag borde inte klaga. Idag umgicks jag till exempel med två personer som jag känt så gott som hela mitt liv. Kusin Lotta och barndomsvännen Emma. Lotta är två år äldre än mig och henne har jag alltså känt exakt hela mitt liv.26 år har vi känt varandra. Galet. Emma är ett åt yngre än jag så i princip har jag ju också känt henne hela livet, nästan. Våra Pappor var bästisar under studietiden så därför blev vi vänner direkt vi med. Efter god lchf-paj (nu med nytt år är det slut med lchf-pausen som julen innebar) och lite te och kaffe hann vi med en massa snarvel. Vi avhandlade bland annat bröllopsplaner, bebisar (det bor en i Lottas mage som hetert Pyret) och ekologisk livsstil. Riktigt trevlig kväll!

Glömde helt bort att fota vare sig paj eller gäster så ni får en suddig photoboot-bild på en trött mig istället! Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Kul att ha så "gamla" vänner kvar. Var rädd om dem! Man kan ju inte hitta nya barndomsvänner...

    God natt!

    SvaraRadera
  2. Sant! Och jag försöker vara rädd om alla vänner jag har. Det ger mig så otroligt mycket! :)

    SvaraRadera