onsdag 11 januari 2012

Dance Flash Mob i Kampen

Äsch Äsch att jag inte har en smart telefon! Jag råkade nämligen just befinna mig i Kampens köpcentrum när det mitt i allt började dansas. En då kallad dance flash mob. Hela tiden kom fler och fler med i dansen som varade typ fem minuter. Så siistit. Jag blev glad i hela magen. Lite annan kaliber än de flash mobbar jag sett på you tuben med destu häftigare då det var live. Totalt dansade kanske en uppskattningsvis 60 personer mitt i rundeln på kampen! Så typiskt att man inte ens kan fota med min skräp stenålders telefon!
Typ så här men inte lika stort och bra!

5 kommentarer:

  1. wow d skulle jag ha viljat se.

    SvaraRadera
  2. vitsi va tufft! de sku ja också villa se live. o va roligt att nån gör det i finland. de hade ja int förvänta mig :)

    SvaraRadera
  3. Jepps! Jagv ar så glad att jag råkat befinna mig på rätt ställe på rätt plats :) Först fattade jag inte ens vad som hände.. Men sen så :) Hoppas det snart ordnas på nytt!!

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?v=AGnd5t5SlHI

    SvaraRadera
  5. Just den var det! Tack Mia. Fast jag såg den från tredje våningen så det såg mera ut så här: http://www.youtube.com/watch?v=xLOpyFvHDHU&feature=related

    SvaraRadera