lördag 26 november 2011

Nya stolar

Äntligen är mina stolar jag fick av Fästmannen i födelsedagspresent hemma hos oss. Bara två och en halv månad har jag väntat... Men bättre sent än aldrig. När vi byggde ihop stolarna märkte vi dessutom att en av dem var väldigt ostabil och ett av benen verkade märkbart kortare. Så typiskt! KodinAnttila visade dock på storstilad service. När jag ringde för att reklamera erbjöd de sig att skicka hit en snickare hem till oss för att kolla på stolen och ifall han inte kan fixa den, skulle de hämta en ny stol! I förmiddags var han här och nu gungar inte stolen längre. Det skulle inte precis ha hänt om vi köpt stolarna på Ikea... Jag gillar dem väldigt mycket. De är både snygga och sköna. Så nu önskar jag mig två till samt ett nytt matbord i julklapp :)

Lite suddig bild i novembermörkret. Men man ser i alla fall hur fina stolarna är!



1 kommentar: